Waar gaat het programma over
Als professional met direct cliëntcontact kan je in een spreekkamer of tijdens een huisbezoek te maken krijgen met agressie. Een adequate reactie op agressie heeft positieve effecten, wat zowel de professional als de cliënt ten goede komt.
Tijdens deze training leer je hoe je conflicten kan voorkomen, hoe je moet reageren op agressie, waar jouw grenzen liggen en hoe je deze bespreekbaar maakt.
Voor wie is het programma bedoeld
De training is bedoeld voor professionals met face-to-face cliëntcontact, zoals consulenten, wijk-/gebiedsteammedewerkers en frontofficemedewerkers.
Welke onderwerpen komen aan bod
Tijdens de training staan de volgende onderwerpen centraal:
Data
Voor iedere training geldt een minimaal aantal deelnemers.
Trainer
Ruud Matthijssen
Ruud Matthijssen is een ervaren communicatietrainer die zich gespecialiseerd heeft in trainingen over ‘werken onder spanning’ en ‘omgaan met agressie en emotie’. Ruud zorgt in zijn trainingen voor een veilige setting waarin hij met deelnemers onderzoekt hoe je effectief kunt handelen in lastige situaties.
Meer informatie
Wil je meer informatie, heb je specifieke vragen over deze training of ben je benieuwd wat wij verder voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. Je kunt ons bereiken op 088 – 229 80 80 of vul hier het contactformulier in.